cursor

Domo-kun Cute

.

5.7.11

Jangan Makan KFC! Sebab....

assalamualaikum & hi ! sehat ?
xsehat mkn ubt ye sygg ?
ok sambong tjok kt ats ni .. korg bace smpai abes ye ?
beLLa amek story ni dr blog kwn beLLa .


Menjijikkan,meloyakan dan pengotor.... Itulah yang aku boleh describe pasal KFC sekarang... Dulu bole la kata hingga menjilat jari lepas makan tapi lepas aku dah tengok beberapa video ni, aku rasa aku takkan makan lagi KFC... Yela... Mana taknya... Korang bayangkan benda yang korang makan tu dipijak... Contoh lagi senang... Kalau gula-gula yang korang nak makan tetiba jatuh... Korang nak makan tak? Mesti tak kan? Inikan pula makanan yang korang nak makan ni dicalit-calit di kaki... Lagi tak la kan? Tapi kalau korang tak setuju dengan pendapat aku... Mari kita layan video bawah ni dulu...



Amacam? Nak makan tak ayam KFC tu? Yang sakit hati tu.... Bukan berlaku kat luar negara tapi kat MALAYSIA.... MELAYU pulak tu.... Babeng tul... Tak cukup lagi? Tengok bawah ni pulak....


Haram J betul! Macam perah peluh dari kain tuala je minyak tu.... Siap pesan... Spicy jangan makan ek hari ni... Besok bole makan... Sebab baru tukar minyak... Mende pe ni?? Aku rasa terhina sangat... Macam aku ni orang bodo je makan KFC bila tengok video tu... Tak hot lagi? Tengok lagi satu lagi ni... Kompem terbakar hati korang!!


Waa... Express! Ambik dari dalam tong sampah makanan yang tak abis lagi... Terus dibungkus bawak balik.... Even ni bukan kat Malaysia tapi... Pandangan aku tetap sama kat KFC... PENGOTOR!!! Kompom aku takkan lagi makan KFC lagi pasni...


ok la beLLa nk out da .
take care okay ?

No comments: